Új jelszó kérése
Termékajánló
Hírlevél

Parnereink
Házhozszállítás

Személyi kölcsön
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Szerviz Ügyintézés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:

1. Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát a következő űrlap kitöltésével:

Szerviz bejelentő

 

2. Várjon munkatársunk jelentkezésére!

 

3. Töltse le a következő jegyzőkönyvet, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával.

Jegyzőkönyv/Szerviz Megrendelő

 

4. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:

  • A kitöltött jegyzőkönyvet
  • A számla másolatát
  • A jótállási jegyet
  • A hibás készüléket (akkumulátorral)

A felsorolt dokumentumok hiányában garanciális igényét nem tudjuk elfogadni, a készülék javítását csak térítéses formában tudjuk vállalni!

 

5. A meghibásodott készüléket, az alábbi címre kérjük eljuttatni:

SMARTCOM Hungary Kft., 3400 Mezőkövesd, Jezsuiták tere 4.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

 

 

Szervizigény esetén, kérjen ajánlatot a következő e-mail címen: szerviz@scom.hu

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.