Új jelszó kérése
 

Szerviz Ügyintézés

Tisztelt Ügyfelünk!

Cégünk vállalja az általunk értékesített készülékek garanciális szervizelését, és a feltüntetett más forrásból származó készülékek térítéses javítását.

Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:

1. Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát a következő űrlap kitöltésével:

Online Szerviz bejelentő

 

2. Várjon munkatársunk jelentkezésére!

 

3. Töltse le a következő jegyzőkönyvet, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.

Jegyzőkönyv/Szerviz Megrendelő

 

4. Szervizbe küldés előtt kérjük tegye meg a következőket, hogy a készüléket vizsgálni tudjuk:

  • az alkalmazás zárolásokat és képernyőzárakat megszüntetni
  • minden fiókból kijelentkezni

5. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:

  • A kitöltött jegyzőkönyvet (részletes hiba leírással)
  • A számla másolatát
  • A jótállási jegyet
  • A hibás készüléket (akkumulátorral)
  • A hibával összefüggő tartozék(ok)

A felsorolt dokumentumok hiányában garanciális igényét nem tudjuk elfogadni, a készülék javítását csak térítéses formában tudjuk vállalni!

 

5. A meghibásodott készüléket, az alábbi címre kérjük eljuttatni:

SMARTCOM Hungary Kft., 3400 Mezőkövesd, Jezsuiták tere 4.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

 

 

Szervizigény esetén, kérjen ajánlatot a következő e-mail címen: szerviz@scom.hu

 

Webáruház készítés