Brands

Elismerések, Díjak

2020.
Az év minden napján Megbízható bolt

2019.
Az év minden napján Megbízható bolt


2018.
Az Oszág Boltja


Az év minden napján Megbízható bolt


2017.
Az év minden napján Megbízható bolt

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Kapcsolat

Kérjük válasszon, milyen ügyben keres minket?

Csomaginformáció Szerviz ügyintézés
Ügyfélszolgálat Vásárlástól elállás

 

Szerviz ügyintézés

Cégünk vállalja az általunk értékesített készülékek garanciális szervizelését.

Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:

1. Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát a következő űrlap kitöltésével:

Online Szerviz bejelentő

2. Várjon munkatársunk jelentkezésére!

3. Töltse le a következő jegyzőkönyvet, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.

Jegyzőkönyv/Szerviz Megrendelő

4. Szervizbe küldés előtt kérjük tegye meg a következőket, hogy a készüléket vizsgálni tudjuk:

  • az alkalmazás zárolásokat és képernyőzárakat megszüntetni
  • minden fiókból kijelentkezni

5. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:

  • kitöltött jegyzőkönyvet (részletes hiba leírással)
  • számla másolatát
  • jótállási jegyet
  • hibás készüléket (akkumulátorral)
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

A felsorolt dokumentumok hiányában garanciális igényét nem tudjuk elfogadni, a készülék javítását csak térítéses formában tudjuk vállalni!

6. A meghibásodott készüléket az alábbi címre kérjük eljuttatni:

SMARTCOM Hungary Kft
3400 Mezőkövesd
Jezsuiták tere 4.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

GLS futár rendelés:
https://www.scom.hu/Termek-visszaszallitas


Amennyiben a készülék meghibásodása nem rendeltetésszerű vagy megfelelő használatból adódik (bővebben scom.hu ÁSZF. 7.pontja), úgy a vizsgálatnak és a javításnak költségei vannak, melyek a Megrendelőt terhelik. A bevizsgálás díja egyszeri 5.000.-Ft, melyet a javítás igénybevétele esetén jóváírunk.

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket 60 napig tudjuk tárolni, ezután megsemmisítjük a nem keresett készüléket.