Brands
Elismerések, Díjak
2020.
Az év minden napján Megbízható bolt
2019.
Az év minden napján Megbízható bolt
2018.
Az Oszág Boltja
Az év minden napján Megbízható bolt
2017.
Az év minden napján Megbízható bolt
Kérjük válasszon, milyen ügyben keres minket?
Csomaginformáció | Szerviz ügyintézés |
Ügyfélszolgálat | Vásárlástól elállás |
Szerviz ügyintézés
Cégünk vállalja az általunk értékesített készülékek garanciális szervizelését.
Szervizünk elérhetősége: szerviz@scom.hu
Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:
1. Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát a következő űrlap kitöltésével:
2. Várjon munkatársunk jelentkezésére!
3. Töltse le a következő jegyzőkönyvet, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.
Jegyzőkönyv/Szerviz Megrendelő
4. Készítse elő a készüléket a szervizelésre
5. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:
6. A meghibásodott készüléket az alábbi címre kérjük eljuttatni:
SMARTCOM Hungary Kft
3400 Mezőkövesd
Jezsuiták tere 4.
Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
GLS futár rendelés:
https://www.scom.hu/Termek-visszaszallitas
Amennyiben a készülék meghibásodása nem rendeltetésszerű vagy megfelelő használatból adódik (bővebben scom.hu ÁSZF. 7.pontja), úgy a vizsgálatnak és a javításnak költségei vannak, melyek a Megrendelőt terhelik. A bevizsgálás díja egyszeri 5.000.-Ft, melyet a javítás igénybevétele esetén jóváírunk.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket 60 napig tudjuk tárolni, ezután megsemmisítjük a nem keresett készüléket.
Amennyiben nincs lehetősége fénymásolásra vagy dokumentum szkennelésre, akkor a következő ingyenes alkalmazás praktikus segítség a dokumentum kezelésre:
- Android Play Áruház:
Microsoft Lens
- Apple App Store:
Microsoft Lens